FAQ

FAQ - často kladené otázky
DOPRAVA
Jaké jsou možnosti dopravy?

Objednávku si můžete vyzvednout osobně na pobočce v Brně-Modřicích na adrese Nádražní 326 od pondělí do pátku v čase od 8 do 15 hod. Dále můžete využít rozvoz po Brně, Balík do ruky od České pošty, popř. kurýrní službu DPD.

Jaké jsou ceny dopravy?

Při objednávce nad 5000 Kč je doprava po ČR vždy ZDARMA.

Při nižší objednávce platí v rámci ČR následující ceny dopravy:

  • Rozvoz po Brně - 120 Kč
  • Česká pošta do ruky - 109 Kč
  • DPD na adresu - 175 Kč
  • DPD na výdejní místo - 105 Kč

Doprava na Slovensko stojí 250 Kč.

Za jak dlouho mi dorazí objednávka?

Objednávky zadané ve všední den do 12 hod, vyřizujeme v ten samý pracovní den. Čas doručení závisí na výběru přepravce.

Vyzvednutí na provozovně – ještě týž den

Doprava po Brně – následující pracovní den

Česká pošta – do 48 hod - objednávky zadané do 12 hod odesíláme ještě týž den, Česká pošta většinou doručuje hned následující pracovní den.

DPD – do 48 hod - v den vložení objednávky objednáme svoz DPD, který následující pracovní den odveze zboží od nás na svoje depo a následně doručí zákazníkovi.

Doručujete i na Slovensko?

Ano, na Slovensko doručujeme se zásilkovou službou DPD.

Kolik stojí doprava na Slovensko a jak dlouho trvá doručení?

Cena dopravy na Slovensko je zpoplatněna částkou 250,- Kč a doba dodání je 4 pracovní dny.

PLATEBNÍ METODY
Jak můžu objednávku uhradit?
  • Platba hotově na provozovně při osobním vyzvednutí
  • Platba kartou ihned po dokončení objednávky
  • Platba příkazem k úhradě na základě zaslané faktury
  • Platba dobírkou u České pošty i DPD
  • Platba na 3 splátky
  • Platba na splátky přes Cofidis
Platba na 3 splátky

Platba na 3 splátky umožňuje zákazníkům e-shopu rozložit platbu za nákup na tři měsíční splátky.


Twisto

Minimální celková hodnota nákupu u platební metody Twisto Nákup na třetiny je 1500 Kč. První splátku je možné provést pouze kartou, zákazník si poté může nastavit automatické stržení dalších dvou splátek, případně upozornění na jejich termín e-mailem nebo SMS.

Proces platby

  1. Plátce si nejprve v platební bráně vybere platební metodu Na splátky, bez navýšení.
  2. V dalším kroku zvolí Twisto Nákup na třetiny.
  3. Následuje jednoduché ověření identity zadáním tel. čísla, jména, e-mailu a adresy bydliště. Služba je dostupná občanům Česka, platit lze pouze platební kartou v korunách. Schválení proběhne během několika sekund.
  4. Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem spolu s informací, jak má uhradit další dvě splátky.

Skip Pay

Minimální celková hodnota nákupu u platební metody Skip Pay Třetina je 3000 Kč, maximální hodnota je 15 000 Kč. První splátku je možné provést pouze kartou, nikoli Skip kartou. Zbývající dvě třetiny se strhnou automaticky, zákazník je může kdykoli bez poplatku doplatit předčasně.

Proces platby

  1. Plátce si nejprve v platební bráně vybere platební metodu Platba na třetiny bez navýšení.
  2. V dalším kroku zvolí Skip Pay.
  3. Následuje zadání jména a telefonního čísla, poté potvrzení SMS kódu.
  4. Dalším krokem je ověření bankovní identity – podporovány jsou Česká spořitelna, ČSOB, Air Bank, Moneta, Komerční banka a Raiffeisenbank.
  5. Plátce se přihlásí do bankovnictví, poté je navrácen do prostředí Skip Pay, kde zaplatí první třetinu nákupu kartou.

ESSOX

ESSOX Rozložená platba umožňuje rozložit platbu za nákup až na čtyři splátky bez navýšení. Minimální celková hodnota nákupu je 2000 Kč, maximální hodnota je 30 000 Kč. První platba proběhne bankovním převodem během procesu vyplnění žádosti, zbývající splátky uhradí kupující s měsíčními intervaly.

Proces platby

  1. Plátce si nejprve v platební bráně vybere platební metodu Platba na třetiny bez navýšení.
  2. V dalším kroku zvolí ESSOX Rozložená platba.
  3. Následuje přesměrování na ESSOX online žádost.
  4. Po přesměrování plátce volí, na kolik plateb si nákup rozloží, vyplní jméno, telefonní číslo, e-mail a vyfotí nebo nahraje fotografie dokladů.
  5. Formulář se vyplní automaticky, plátce jen zkontroluje správnost údajů.
  6. Následuje posouzení žádosti.
  7. Po schválení žádosti je plátce přesměrován do internetového bankovnictví, kde potvrdí odeslání první platby za nákup. Tím uzavře smlouvu o rozložené platbě se společností ESSOX. Platbu je potřeba provést v rámci přesměrování v procesu rozložené platby. Nelze ji odeslat později nebo mimo proces, smlouva by tak nebyla podepsána.
  8. Po odeslání první platby je plátce přesměrován na stav platby Comgate.
  9. Prodejce odešle zboží.
  10. Plátce hradí zbývající platby Essoxu podle dojednaného počtu splátek. Informaci nalezne v emailu, kde má trvale k dispozici i smluvní dokumentaci.
Splátkový prodej

Splátkový prodej umožňuje zákazníkům e-shopu rozhodnout se o počtu a výši splátek, v nichž uhradí cenu nákupu.

Splátkový prodej nabízíme ve spolupráci se společnostmi Cofidis a ESSOX.


Cofidis

Minimální celková hodnota nákupu u platební metody Cofidis na splátky je 2000 Kč, maximální hodnota 50 000 Kč. Dobu splácení si zákazník může nastavit na 6, 12, 24 nebo 36 měsíců.

Proces platby

  1. Plátce si nejprve na platební bráně vybere metodu Nákup na splátky.
  2. Dále je třeba vyplnit všechny potřebné údaje, včetně naskenování OP, Zdroj příjmu, Zaměstnán od, Pracovní úvazek, Název zaměstnavatele, IČO zaměstnavatele, Čistá mzda, Měsíční výdaje celkem a Počet vyživovaných dětí.
  3. Pokud je žádost schválena, plátci se zobrazí potvrzení.
  4. Není-li vyhodnocení žádosti o poskytnutí splátek úspěšné, plátce přejde zpět do prostředí platební brány, kde si může zvolit jinou platební metodu.

ESSOX

Minimální celková hodnota nákupu u platební metody ESSOX Nákup na splátky je 2000 Kč, maximální hodnota je 500 000 Kč. Dobu splácení si zákazník může zvolit v rozmezí 6–72 měsíců.

Proces platby

  1. Plátce si nejprve na platební bráně vybere metodu Nákup na splátky.
  2. V dalším kroku plátce zvolí ESSOX Nákup na splátky.
  3. Osobní údaje a kontaktní informace se automaticky načtou z e-shopu, plátce je zkontroluje a potvrdí.
  4. V následujícím kroku plátce vybere kategorii zboží a zvolí si parametry splácení.
  5. Poté plátce uvede informace o zdroji svých příjmů a doplňující údaje jako počet vyživovaných dětí, typ bydlení a pod.
  6. Následuje výběr typu podpisu smlouvy o spotřebitelském úvěru a doklady, které plátce použije pro ověření totožnosti.
  7. Doklady je možné nahrát přímo ze zařízení, na kterém plátce pracuje, nebo může využít QR kód, který naskenuje do mobilního telefonu.
  8. V dalším kroku plátce potvrdí správnost dokladů a zvolenou formu podpisu.
  9. Posledním krokem je podpis smlouvy (pomocí SMS, fyzicky s doručením kurýrem či přímo na prodejně).
ZÁRUKA
Jak dlouho poskytujete záruku?

Na odšťavňovač se vztahuje zákonná záruka 2 roky. Protože my svým přístrojům naprosto důvěřujeme, poskytujeme navíc nadstandardní záruku na motor po dobu 10 let.

Na co se záruka nevztahuje?

Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, např. odlomený kus plastu v důsledku pádu nebo špatného zacházení.

Jak mohu uplatnit záruku?

Napište nám email na freshjuice@freshjuice.cz , popište závadu a přiložte fakturu. Následně výrobek pečlivě zabalte a pošlete na naši adresu: Freshjuice s.r.o., Nádražní 326, Modřice 66442.

V ČEM SE LIŠÍ JEDNOTLIVÉ MODELY
Je nejlepší ten nejdražší model?

Nedá se říct, že je nejlepší, vždy záleží, na co chcete odšťavňovač používat. Doporučujeme pročíst si Jak vybrat správný typ odšťavňovače, kde se dozvíte, v čem se jednotlivé modely liší.

Mám Hurom už několik let, ale ten svůj jsem na stránkách nenašel?

Společnost Hurom stále inovuje a vylepšuje a nové modely nahrazují ty starší, takže je možné, že váš model se již nevyrábí. Určitě se podívejte na všechny naše modely v přehledu produktů.

Umí Hurom víc než jen odšťavňovat?

Ano, např. model Hurom GI Chef je multifunkční přístroj, na kterém si můžete udělat i třeba domácí těstoviny. Nebo model Hurom H 400 a model H 310 A si poradí i s měkkým ovocem, které běžně odšťavnit nejde a vyrobí vám rovnou smoothie.

CO VŠECHNO JDE ODŠŤAVNIT
Co můžu odšťavňovat?

Hurom dokáže lisovat téměř všechno ovoce, zeleninu, bylinky, divoké bylinky, traviny, výhonky, oříšky a semínka. Obecně se nejlepší džus získá z čerstvých, křupavých ingrediencí. Mandle a oříšky by se měly pár hodin nechat namočit ve vodě. Traviny a divoké bylinky jsou nejlépe lisovány v kombinaci se šťavnatými druhy ovoce jako např. meloun, ananas, jablko, okurka. Pecky z ovoce a zeleniny (např. z avokáda a broskví) a skořápka z ořechů a kokosu do odšťavňovače nepatří.

Více se dočtete na našem blogu Co všechno umí odšťavňovač.

Můžu odšťavňovat i měkké ovoce?

Měkké ovoce jako např. mango nebo banán se běžně neodšťavňuje. Jde jej pouze přepasírovat a využít ve smoothie, což je možné udělat na našem odšťavňovači Hurom H 400 a také na Hurom H 310 A.

Je potřeba suroviny před odšťavňováním nějak speciálně připravovat?

Ovoce stačí opláchnout a zbavit částí, které se běžně nekonzumuji (slupky citrusů, stopky z jablek, kůra z melounu, pecky z meruněk). U modelů s inteligentní nádobou můžete dát ovoce vcelku, stačí jen překrojit, aby se do nádoby vešlo. U modelů bez inteligentní nádoby je třeba překrájet tak, aby se surovina vešla do plnícího otvoru. S ostatním už si Hurom poradí sám, stačí použít pěchovací kolík.

Podívejte se na Tipy jak správně odšťavňovat.

Poradí si Hurom se zázvorem?

Ano, zázvor dokáže velmi efektivně odšťavnit každý náš model. Určitě doporučujeme jej překrájet přes vlákna na menší kousky, tím si zajistíte delší životnost svého přístroje.

Umí Hurom i rostlinná mléka?

Na našich odšťavňovačích je možné vyrobit různá rostlinná mléka, ať už máte rádi mandlové, kešu, z vlašských ořechů nebo kokosové. Můžete si ovšem takto vyrobit i makové a ovesné.

Co do odšťavňovače rozhodně nepatří?

Obecně se dá říct, že vše, co z ovoce nejíte, nepatří ani do odšťavňovače. Je to např. kůra z citrusů, melounu, slupka z kiwi nebo tvrdé pecky z ovoce jako je broskev, meruňka, švestka. Určitě nedávejte do odšťavňovače skořápky ořechů.

Pokud budete chtít odšťavňovat tvrdé bobule jako jsou šípky nebo rakytník, doporučujeme je předem namočit a odšťavňovat po malých dávkách s velkým citem. Na odšťavňování ovoce s drobnými semínky je potřeba zvolit model s klasickým nerezovým sítkem, např. Hurom H 320 N, který si poradí i s tímto typem surovin. Také doporučujeme vždy používat pěchovací kolík, rozhodně si nepomáhejte žádným jiným předmětem jako je např. lžíce, mohli byste si přístroj nenávratně poškodit. Podrobněji se tomuto dotazu věnujeme na blogu Co všechno umí odšťavňovač.

ÚDRŽBA
Je potřeba nějaké speciální čištění?

Všechny komponenty stačí opláchnout teplou vodou. Také je možné je umývat v myčce. Pouze u modelů s nerezovým sítkem je třeba toto sítko důkladně umýt kartáčkem, který je součástí balení, tak, aby bylo stále průchodné.

Jak dlouho mi zabere umývání přístroje?

Veškerá údržba našich odšťavňovačů je velmi jednoduchá a nezabere víc než pár minut. Většina komponentů stačí opláchnout teplou vodou.